ELDA PR - Niet voor iedereen
PR matters
Facebook
Twitter
Linkedin
 
Ben jij al klantgericht? | Heb je een vraag? | Downtime van 2 uur | Doe aan nieuwsdenken!
Ben jij al klantgericht? 

Ben jij al klantgericht?

Geen fabrikant, importeur of retailer die niet gelooft in zijn product. Logisch. want hij maakt of verkoopt het. Maar..., vertelt hij zijn klant het juiste verhaal?

We zijn gewend om over ons product te praten. Het is het beste, mooiste, etcetera. Dat deden we jaren en dat werkte. Jazeker, werkte…
Bereik je met dat productgerichte verhaal de klant nog? Nee! Want die is veranderd. Hij wil weten welk probleem je oplost, wat je toevoegt!

Kies voor nieuw
Het gaat nu om klantgerichte communicatie. In al je uitingen. Zijn de teksten in je site, je social media en brochures klaar? Vertel jij al het juiste verhaal? Of zit je nog vast in oude gewoontes?
Jouw klant is zoekende. Help hem actief! Doe niet langer wat je deed. Anders krijg je wat je had.

Doen!
Tijd dus om te switchen van product- naar klantgericht. Tijd om te vertellen wat jij oplost!
Is het vertalen van je boodschap lastig of heb je geen tijd? Dan helpen we je bij ELDA PR graag. Kijken we daarna naar de middelen; in plaats van andersom. Er is veel te winnen!

Heb je een vraag?

Als ondernemer moet je veel ballen in de lucht houden. Maar je kunt niet álles weten...
Een - GRATIS - eerste advies is dan welkom.

Je wilt soms kunnen terugvallen op specifieke kennis. Stuur jouw vraag over je communicatie (intern en extern), je teksten of in te zetten middelen! De aanzet voor een oplossing van jouw probleem is GRATIS. Zodat jij verder kunt en je communicatie versterkt.
Waarom stressen en tijd verliezen in het zelf oplossen? Wat mogelijk half werkt? Aarzel niet en mail of bel!

Downtime van 2 uur

Je kúnt je bammetje voor je beeldscherm eten. Maar is dat effectief voor je productiviteit? Dat wordt het wel met twee uur downtime...

Spurten
Auteur Josh Davis zegt dat meerdere uren achter elkaar werken niet bij ons past. Het menselijk brein werkt juist in spurten. Met in korte perioden veel output. Volgens hem kun je tijdens de lunch beter twee uurtjes vrij nemen.

Downtime nodig
Wetenschappelijk onderzoek laat zien dat ons brein downtime nodig heeft. “Neem psychologisch afstand van je werk”, zegt Davis. “Stop 2 uur en voorkom dat je opbrandt. Je hebt daarna weer mentale rekenkracht om goed te presteren."
En wat doen we in die twee uur?
  • Lezen - geen werk-gerelateerd boek.
  • Socializen - niet met collega's.
  • Trainen - work-out, wandeling of traplopen.
Heb je dat al eens geprobeerd?
 Downtime van 2 uur

Doe aan nieuwsdenken!

Iedere ondernemer en CEO ‘doet een moord’ voor hogere verkoopcijfers.

De druk op ‘beter en meer’ is dagelijks sterk aanwezig en onderdeel van het businessplan. Hij of zij wil maar wat graag top of mind zijn bij (potentiële) klanten.
 Ga je dan (veel) geld uitgeven en adverteren of kies je een andere weg? Waarbij je minder geld uitgeeft!
Als (groter) bedrijf effectief méér publiciteit en bekendheid scoren, lukt als je de focus legt op nieuwsdenken. 't Is een andere manier van denken. Lees hier het volledige artikel.

Traffic naar je site

Door op LinkedIn gedachten te delen, meningen te geven en teksten te bloggen maak je jezelf zichtbaar. Een prima kans.

Maar áls je LinkedIn inzet, dan is het extra sterk als je in je ‘share-tekst’ een url opneemt met een link naar dit gedeelde artikel of item dat op je eigen site staat. Dan is de kans groter dat mensen daar eerder terecht komen en jij op die manier (ook) op hun netvlies komt. Kijk wel even of de originele url niet te lang wordt. Ik vind bit.ly altijd prettig (gratis!) werken om url's te verkorten.
Copyright © 2013 / ELDA PR - Public Relations & Communicatie
ELDA PR, Maaskant-erf 31, 3315KK Dordrecht, telefoon 0653 921 923, e-mail: harry@eldapr.nl
Dzee nieuwsbrief ontvang je omdat we elkaar kennen, ontmoetten of omdat er een zakelijke relatie is. Met de nieuwsbrief deel ik graag interessante zaken en trends. Natuurlijk mag je de inhoud delen met je eigen netwerk; graag! Wil je de nieuwsbrief liever niet meer ontvangen, dan kun je je hier eenvoudig uitschrijven..