ELDA PR - Niet voor iedereen
PR matters
Facebook
Twitter
Linkedin
 
Op naar 2016 | Samen meer presteren | Help je klant | Kwaliteit

Kerst- en Nieuwjaarsgroet

Weer nadert een jaar zijn einde. Voor ons was het een - in vele opzichten - bewogen jaar. Verliep 2015 voor jou naar wens en/of tevredenheid? Dan wensen we je een nóg mooier 2016! Verliep afgelopen jaar niet zoals je wenste? Zet er de schouders onder en 2016 wordt vast en zeker een mooi jaar. Zet hem op!
Wij wensen ieder het allerbeste voor 2016! Geniet van de komende feestdagen en glij voorzichtig het nieuwe jaar in...

Samen presteer je meer

Je hoeft het leven niet alleen te leven en je hoeft je onderneming niet alleen te draaien. Je hoeft niet altijd flink en stoer te zijn.

Velen proberen uit alle macht het allemaal zelf te regelen. Terwijl mensen in hun omgeving klaar staan om te helpen. Maken wij onszelf niet gewoon wijs dat we het allemaal alleen moeten (kunnen) doen? Zeker als ondernemer?

Maar ondernemen is zoveel leuker als jij die dingen doet waar jij goed in bent en blij van wordt. En dat anderen je kunnen ondersteunen.
Eigenlijk maakt het niet uit waarmee. Het kan om kleine dingen gaan of om ingewikkelde. Voor je administratie of voor je nieuwe website, bedrijfsvideo, free publicity of brochure.
Zodat jij tijdwinst hebt en minder stress en je kunt concentreren op wat jij het beste kunt (en dat daardoor vaak het meeste oplevert).
 Samen presteer je meer

Begrepen worden

Verstaat jouw klant je? Vertel jij echt wat hij of zij wil horen respectievelijk waarnaar ze op zoek zijn?

Ja? Fantastisch, dan hoef je dit niet te lezen. Ben je er niet zeker van of merk je dat ze vrij snel afhaken bij je aanbod? Dan kan het helpen om andere ogen eens naar je site, je brochure en je video te laten kijken. Waarom, hoor ik je vragen.

We zijn zo geconditioneerd in de old-school-methode van productgericht communiceren, dat we de klant en zijn/haar behoefte he-le-maal uit
 het oog zijn verloren. Dat is niet alleen jammer, dat kost ook omzet.
Want zolang jij de moderne (en jouw potentiële) klant niet goed begrijpt, zul je hem niets verkopen!

We zijn inmiddels de volgende fase ingegaan: van productgericht naar klantgericht communiceren: "Beste klant, vertel mij je probleem en ik laat zien waarmee ik je kan helpen." Doe het wel consequent, in al je middelen, anders gelooft hij je nóg niet.
Succes!
Communicatie-reis 

Communicatie-reis

Als ik mezelf tijdens een bijeenkomst voorstel als communicatieadviseur vragen mensen vaak ‘maak je advertenties?’.

Het begrip communicatie is daar voor velen vaak nog synoniem aan.
Zeg ik ‘ik ben lawaaimaker en tekstenbakker’, dan gaat verrast een wenkbrauw omhoog. Dan leg ik uit dat ik ondernemers help om via de meest passende media en middelen zichtbaar te worden en daar de tekst voor schrijf. Dat blijft hangen.

Eigenlijk kun je nóg beter spreken van communicatieregisseur. Ik neem mijn klanten mee op de enerverende communicatie-reis naar meer tijdwinst, minder stress, meer uitstraling en meer omzet. Dat is mijn drive, om klanten op die manier te ondersteunen!
Welke reisbestemming kies jij voor je bedrijf?

De kunst van kwaliteit

Valt het jou ook op, dat velen moeite hebben foutloos Nederlands te schrijven? 'Kwaliteit' is niet vanzelfsprekend; blijkt zo vaak.

Op de meest onverwachte plekken kom ik de gekste fouten tegen. Natuurlijk, de taal is een levend iets, ontwikkelt zich en dat hoort ook. Maar zijn we óf met z'n allen minder kritisch (op elkaar) geworden óf weten we het niet (meer)? In kranten, magazines en op internet staan soms tenenkrommende fouten. Als een business writer - goed Nederlands woord ook - op zijn homepage schrijft: Wie zou jij inhuren om teksten te schrijven voor jouw technisch vakblad? Zomaar een schrijver of een tekstschrijver die begrijpt wat je bedoeld? dan vraag ik me af waar onze kwaliteitsstandaard gebleven is... Sorry hoor.
Copyright © 2013 / ELDA PR - Public Relations & Communicatie
ELDA PR, Maaskant-erf 31, 3315KK Dordrecht, telefoon 0653 921 923, e-mail: harry@eldapr.nl
Deze nieuwsbrief ontvang je omdat we elkaar kennen, ontmoetten of omdat er een zakelijke relatie is. Met de nieuwsbrief deel ik graag interessante zaken en trends. Natuurlijk mag je de inhoud delen met je eigen netwerk; graag! Wil je de nieuwsbrief liever niet meer ontvangen, dan kun je je hier eenvoudig uitschrijven..