ELDA PR - Niet voor iedereen
PR matters
Facebook
Twitter
Linkedin
 
Fijne feestdagen | Nieuws achter slot | Klantgericht? | Krachtige combi

Maak er wat moois van

Een beetje met een gemengd gevoel kijk ik terug op 2016. Het was - zakelijk en privé - een bewogen jaar. Zo'n jaar waarvan je meer had verwacht. Maar goed, waar ik enerzijds niet elke doelstelling kon realiseren, leerde ik anderzijds weer veel. Over mensen en hun handelen, over diverse branches, over 'het leven' én over mijn vak. Kennis die ik in 2017 allemaal kan inzetten.
Ik wens ieder een succesvol maar bovenal gezond en gelukkig 2017! Maak er wat moois van!
Wat?!! Mijn nieuws achter slot? 

Wat?!! Mijn nieuws achter slot?

Je hebt als bedrijf hot news en stuurt dat naar vakbladen, nieuwsbrieven, blogs, etc. Dát zullen ze wel plaatsen, toch?

Nou, keep on dreamin'...! Onvoorstelbaar maar er zijn media die JOUW nieuws dus NIET OPENBAAR plaatsen. Zetten ze er alleen de eerste paar regels neer. Zou je die media nog wel je nieuws sturen? Lees hier het hele verhaal en verwonder je. Of niet natuurlijk, maar lukt dat?

Klantgericht? Echt niet!

Je ziet een foto van een band hiernaast. Toch gaat dit verhaal niet over een band. Een band was wél de aanleiding. Dit gaat over hoe een autobedrijf (dealer) extra omzet de deur uitjaagt.

Het gaat over 'goud' durven vragen voor twee A-merk banden, véél te veel boven de gangbare marktprijs. Maar het gaat ook over het laten liggen van extra omzet. Werknemers bij dealers zijn zo trots op hun auto(technische) opleiding. Het niveau mag daar dan echter wel snel verbeteren, als de ervaringen blijven zoals ze zijn.
Een opmerkelijk verhaal, dat je van begin tot eind hier kunt lezen.
 Klantgericht? Echt niet!
Beeld en tekst zijn krachtige combi 

Beeld en tekst zijn krachtige combi

Een open deur? Voor sommigen misschien, maar het kan niet vaak genoeg gezegd: goed op elkaar afgestemd beeld en tekst zijn een krachtige combi!

Al is je verhaal nog zo goed, beelden versterken de boodschap! Al schittert je beeld - foto, video, logo - nog zo, zonder de tekstuele finesse blijft het een half verhaal.
Laat me een voorbeeld geven. Een klant wilde een volgende stap maken. Nieuw, fris logo en een vlammend persbericht (inclusief nieuws, dat wel!). Door hieraan video toe te voegen, gelóófde de doelgroep zijn boodschap. Hij kreeg veel meer reacties dan verwacht. Ik was blij met Elda PR voor hem de verbindende schakel te zijn.
Bel gerust als je over de combi beeld en tekst vragen hebt. Mijn nummer staat hieronder.
Copyright © 2013 / ELDA PR - Public Relations & Communicatie
ELDA PR, Maaskant-erf 31, 3315KK Dordrecht, telefoon 0653 921 923, e-mail: harry@eldapr.nl
Deze nieuwsbrief ontvang je omdat we elkaar kennen, ontmoetten of omdat er een zakelijke relatie is. Met de nieuwsbrief deel ik graag interessante zaken en trends. Natuurlijk mag je de inhoud delen met je eigen netwerk; graag! Wil je de nieuwsbrief liever niet meer ontvangen, dan kun je je hier eenvoudig uitschrijven..