ELDA PR - Niet voor iedereen
PR matters
Facebook
Twitter
Linkedin
 
Een gezond en succesvol 2015 | Samen kansen pakken

Was 2014 al een beter jaar dan de jaren daarvoor? Of rijdt de concurrentie nog bij je weg? Wat ga je in 2015 doen om het 2014-resultaat te verbeteren?
We zitten in een periode van grote veranderingen. Er komt nog veel op ons af. Maar hoeveel zekerheden zijn er? Zal het economisch beter gaan? Komt die ommekeer écht? Voortekenen en visies van topeconomen lijken dit eensgezind te onderbouwen. Gelukkig maar.
Wat wél zeker is, is het belang van externe communicatie (= communicatie met (je) klanten) in 2015 en daarna. Nieuwe ontwikkelingen zullen zich aandienen. Die je wellicht niet noodzakelijkerwijs omarmt. Maar waar je ook niet omheen kunt. Kort gezegd: weg met de selfie, authenticiteit rules!
Sta jij hiervoor vanaf januari 2015 open? Ben jij klaar voor de volgende fase? Eén ding wordt steeds belangrijker: samenwerking. Door goede business partners te vinden en door nieuwe zakelijke verbindingen te zoeken om succes te creëren. Samen sterk en elkaar écht helpen; in de verstandhouding opdrachtgever-leverancier of als nieuwe zakenpartners.
Wil je sparren over jouw mogelijkheden? Vraag hulp aan mensen in je netwerk met een veelzijdige branche-ervaring. Je zult zien, dat helpt!
Ik wens je een gezond, gelukkig en succesvol 2015. Maak er een GEWELDIG jaar van; zet 'm op!
Responsive site noodzaak 

Responsive site noodzaak

Wist je dat inmiddels meer dan de helft van het internetverkeer via smartphone en tablet verloopt? Je zou willen dat je site op die devices leesbaar is. Bij de meeste websites is dat (nog) niet zo.

Een gemiste kans. Zéker nu, nu Google meerwaarde gaat toekennen bij het indexeren van je website als deze 'mobile friendly' is. Een responsive website, je kunt er niet meer omheen. Zie je het voor je: klanten die afhaken als ze in de Googlelijst zien dat ze je site niet mobiel kunnen bekijken? Of die je überhaupt niet meer vinden? Ik help je graag oplossingen te vinden.

Houd het vuur brandend

Soms denk je een leuke nieuwe actie te zien. Kijk je verder, dan is het 'oude wijn in nieuwe zakken'. Heb je gelezen over klantenvinden.nl? Dacht je "dát is leuk, dát biedt kansen"? Wel, ík vind het de ouderwetse wijze van klanten vinden. Bruikbaar, maar teveel 'hagel vanuit oude setting'.

Inmiddels kun je nieuwe klanten slimmer vinden. Digitaal, met JouwKlanten.nl - de slimme zoek- en bindtool van nieuwe klanten. Dáár hoef je die traditionele middelen en het geld dan niet meer aan te besteden. Dat scheelt.
Eigenlijk is klantenvinden.nl een voorloper van JouwKlanten.nl. Dat gaat een stap verder, is a.h.w. ‘klantenvinden 2.0’. Houd het vuur om klanten te vinden op slimme manier brandend.
Kijk maar op JouwKlanten.nl.

 Houd het vuur brandend

Ondernemen met zijwieltjes

Menig pas gestarte ondernemer komt tot de ontdekking dat hij of zij té voorzichtig is gestart. Dat het bedrijf al na enkele jaren een professionaliseringsslag kan gebruiken. In het kader van 'ondernemers helpen ondernemers' kun je 3 ondernemers - experts op hun gebied - inschakelen om zelf te groeien.
Want zelfstandig ondernemerschap is niet synoniem aan alles zelf te (moeten) doen. Succesvol zijn als ondernemer hangt van verschillende zaken af. Ook van je talent om te delegeren en kennis in te huren. Meer weten? Kijk op www.het-ondernemerspakket.nl: Omdat ondernemen al werk genoeg is!
Copyright © 2013 / ELDA PR - Public Relations & Communicatie
ELDA PR, Maaskant-erf 31, 3315KK Dordrecht, telefoon 0653 921 923, e-mail: harry@eldapr.nl
De nieuwsbrief van ELDA PR ontvang je omdat we elkaar kennen, ontmoetten of omdat er een zakelijke relatie is. Via de nieuwsbrief deel ik graag interessante zaken en vertel soms wat over ELDA PR. Natuurlijk mag je de inhoud delen met je eigen netwerk; graag zelfs! Wil je de nieuwsbrief liever niet meer ontvangen, dan kun je je hier eenvoudig uitschrijven..